Ladies Night

                                      

Onsdag: Mötte upp klara vid tåget. Vi åkte bort till berga och beställde biljetter till sex and the city, eftersom att jag hade en presentchek så kunde vi inte köpa på internet. Vi hader några timmar på oss innan bion skulle börja, så vi gick bort till McDonald´s och käkade lite.. eller mycket kanske. beror på hur man ser det :) Vi traskade bort till drottninggatan och satte oss på the flying barrel och drack varsina cosmopolitan för att komma i stämmning innan bion :) Sen gick vi och köpte lite godis och så började filmen. Den var så sjukt jävla bra!! :) kämpade med att hålla tillbaka tårarna, både för att det var sorgligt och för att det vara så sjukt jävla roligt vissa stunder. Charlotte är grymm :) Efteråt gick vi bort och satte oss på bryggeriet. köpte varsina öl och väntade på att Tiina skulle komma. När hon väl kom så blev dt mera att dricka och massa tjöt. efter ett tag så kom Tiinas kusin och hans kompis, då blev det två kannor med is och chardonneyvin :) gott, sedan ännu mera öl och cider. Blev så mycket att klara aldrig kom med sitt 12 tåg :) så vi drog vidare till deep, där et blev ytterligare öl, cider och mintuu.. fy fan! var hemma runt 4 tiden. Meningen var att vi skulle hinna med 10 tåget morgonen efter. Men jag vaknade först vid 11 haha. så det blev 1 tåget istället.. vi åkte hem till vårgårda och käka pizza, sen åkte jag vidare till falköping där mamma mötte mig :) hade ett 10kg tält med mej.. det var tungt vill jag lova :)
Torsdag blev jävligt lugn. tidig sänggång


                                                 
                                                 
                                                  Klara ser hemskt elak ut!! haha
                                                 

Kommentarer
Postat av: Klara

vad jag tycker att det är mysigt att du skriver "hem till vårgårda" :) Det känns fortfarande tomt här utan dej, kan du inte flytta in?? :)

2008-08-12 @ 12:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test