MITT HÅR!!

ja jag satt här hemma ensam igår och var allmänt utråkad. Då slog det mej att jag har ju ett paket med blonderingsmedel i badrumsskåpet. Undra om jag vågar mej på det själv. Alltid jennie som har hjälpt mej med det. Men va fan, jag kör på. Såg att det började bli ganska orange, men jag lät det sitta i i nästan en timme. Jag lyckades täcka hela håret jävligt bra, över mina förväntningar. Men håret förblev orange!!! Så nu måste jag ta mod till mej att gå utanför dörren, ner till hemköp och köpa mej ett nytt paket med blonderingsmedel och göra om allt ikväll :) kan ju inte se ut sån här i hövet när man ska på den årliga pubbafton till helgen :)


Kommentarer
Postat av: Klara

Men du det ser fint ut :) ja just det ja pubaftonen ja, har ju glömt att svara... jag kanske ska till varberg i helgen eller liseberg men det är inget bestämt, så kan jag hålla det lite öppet så kan vi höras på fredag kanske? Vore jättekul om jag kunde iaf! grattis till jobbet!! Verkar det bra? Vem jobbar du åt? Kram kram å puss

2008-08-20 @ 15:53:51
Postat av: Anonym

nja det var lite väl gult.. på bilden ser det faktiskt helt oki ut :) sitter med blekmedel i huvet nu :) Vore jättekul om du kunde hänga med. Jag är anställd av mölndals kommun.. Jag har ju tystnadsplikt, men det är för en äldre kvinna.. ska bli intressant och se om jag klara av det :)

2008-08-20 @ 18:27:54
Postat av: Anonym

nja det var lite väl gult.. på bilden ser det faktiskt helt oki ut :) sitter med blekmedel i huvet nu :) Vore jättekul om du kunde hänga med. Jag är anställd av mölndals kommun.. Jag har ju tystnadsplikt, men det är för en äldre kvinna.. ska bli intressant och se om jag klara av det :)

2008-08-20 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test