motion skadar ju aldrig

Var så himla fint väder igår kväll, så jag och andreas bestämde oss för att utforska våra naturstigar här i kortedala. Jösses vad fint det är här egentligen. Kom ut på ett berg så vi såg hela stan. Hur vacker som helst.. förflytta man sej lite så hamna man på nästa berg och hade utsikt över hela hisingskärra och göta älv :) Andreas råkade ju se att Willys ligger precis nedanför berget och har nu fått för sej att jag kan gå och handla.. IDIOT!! ;)




Nu är man personlig assistent. Skrev kontrakt igår :)

Kommentarer
Postat av: Per

jag kommer när ni minst anar det ;) fast nästa gång ska vi köra hela natten, då jeflar ska jag inte åka hem tidigt ;)

2008-08-19 @ 14:48:38
URL: http://noreason.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nä du, då blir det party hela natten lång!! :)

2008-08-19 @ 14:51:49
Postat av: Jennie

Grattis gumman. När börjar du jobba då? Kram

2008-08-19 @ 17:10:20
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

på tisdag nästa vecka.. jobbar bara mellan 18-21.. för att prova på lite... :)

2008-08-19 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test