Tack för senast pöjka

som jag skrev tidigare, så hade jag fruktansvärt tråkigt i torsdags. Så jag tog med mej syrran och drog till lidköping. Hitta mej ett par pyjamasbyxor, en luvtröja och ett par skor :) Vi åkte och käka på Donken (vad annars hehe). Då kom jag på att man kanske skulle träffa sin gamla kompis Tony, men han var på väg hem från kusten just då :/ men att dom skulle dricka lite öl på kvällen och att vi var välskomna då. Lät jättetrevligt tyckte vi, men vem kan köra på en Torsdag? Efter massa frågande överallt lyckades vi äntligen få Jonas till att köra dit. Enda problemet va hem, men det löser sig tänke vi. Väl där drack vi några öl och tjöta. Sen ringer Jenny från stockholm, och hon kan tjöta vill jag lova :) men det var jätte roligt att höra hur hon har det där uppe. Under tiden kom Per. När Jenny och jag hade avslutat samtalet så visade det sej att Per och Jenny jobbade ihop på Fazer.. Sammanträffande :) Lite senare kom även Simon. Vi drack och sjöng och hade hur trevligt som helst. För alla är ju så himla musikaliska i det gänget.. alla utom jag :) Tony har t.om spelat in en egen skiva. Lyssna på honom på nätet www.tonyg.nu Han e grym :) Senare på kvällen/natten så blev jag så fruktansvärt hungrig. Så jah och Per tar varsina cyklar och cyklar till tappen. Köpte en fransk Hotdog med mycket dressing.. det skulle jag aldrig gjort. När jag väl kom tillbaka så hade jag dressing överallt!!! När klockan började närma sig 5 så visste ida och jag att vi aldrig skulle lyckas få någon skjuts hem. så det var bara att bädda ner sej på soffan. När klockan var 10 så var jag klarvaken. Så mycket sömn den natten, det blev det inte :)

Tack för senast pöjka!



Kommentarer
Postat av: Tony

Tack själv!!! Får vi göra om snart tycker jag!

Tack för länken också, alltid bra med reklam, spread the word...:) Kram!!!

2008-08-18 @ 20:52:14
URL: http://www.tonyg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test