tillbaka till högstadietiden

ja det kändes nästan som det :)

I lördags var det dax för den årliga pubaftonen i stian uppe i storegårn. Vi började aftonen med att åka bort till ljungbergs. Satt ute i stenhusetv och drack öl och koskinkorva salmiakk (som dansken hade med sej). Sen kom lollo och hennes kille. Sist jag träffa henne var precis efter att jag hade fått körkort. Vilket är nästan 4 år sedan. Lollo och jag umgicks mycket när vi gick på högstadiet. Väl nere i stian var det full fart. Lika mycket folk som det brukar va :) Efter ett tag åkte lollo och hennes kille till skara och hämta Bettan. Var ungefär lika längesedan som jag såg henne. Så det var hur kul som helst att träffas alla igen.. Synd bara att helen var tvungen att jobba natt den kvällen :( Fick mej en smått chock när Ryssen helt plötsligt stod där.. haha va fan gör han där tänkte jag :) men han och bettan bor tydligen grannar, så det fick ju sin förklaring... Klockan gick, nästan för fort... tjöta med så mycket folk att jag glömde av att dricka haha.. så jag satt ensam var i stian.. självklart i baren haha.. lyssna på lite musik. Men sen blev det lite väl mörkt när som släckte. Så det var bara att ta på sej jackan och traska hemåt.. klockan var då halv 5 och det hade nästan blivit ljust ute. Ringde och väckte min bror och tvinga han att komma på cykel, vilket han gjorde, emn då hade jag redan kommit till brevlådan. så det var ju verkligen värt :)

Måste poängera att det vaer första gången jag såg min 15åriga lillebror så full.... Våran granne hitta han i diket haha.. då hade han däckat där. Så fick ringa pappa så dom fick komma och hämta honom. Varför är det så att när man är i den åldern så blir man aldrig bakis. Jag blev fan aldrig det.. tänk om man kunde haft det så nu hehe.. då hade man ju fan festat jämnt :)

Nu ska jag snart med tåget hem. Börja mitt nya jobb imorrn.. och jag är jävligt nervös. Tur att jag inte börjar förrän kl.18... för jag lär nog inte kunna somna ikväll :)

Lyckades för övrigt ta lite bilder med kameran i lördas.. men jag har inte me mej sladde till datorn, så som vanligt får jag lägga upp bilderna efteråt :)

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test