heii!

ja det var trevligt hos pappa.. jävligt trött bara. sen gick det ju inte att sova. delade rum med mina småbröder varav den ene snarkar och den andra gnisslar tänder utav bara helvete!! fick förflytta mej till soffan, där jag äntligen kunde somna och sov ca 4 timmar. så vi åkte hem tidigt på söndag. hyrde film och gjorde hamburagre.. sen somna jag till lite på soffan.. så gött!! :) Idag har jag varit och rört på döfläsket. vägde mej hemma hos pappa, insåg att jag kan inte fortsatt uppåt när alla andra går neråt :/.. nu krånglar internet igen.. kan inte gå in på bloggarna.... frustrerande.. vill ju se vad alla har haft för sej i helgen..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test