om 10h53min smäller det!!

                             

ja då var snart år 2008 över.. jävlar vad det året gick fort.. om man ska summera lite snabbt så har jag bytt jobb, haft en härlig och varm sommarvecka med klara :) återfått kontakten med sandra lite bättre (äntligen), jenny flytta upp till stockholm, men är tillbaka. Jenny har även fått jobb på mitt jobb :).. får ju inte glömma att nämna att år 2008 var det verkligen babyboom i min vänskapskrets. Emma- Elise, Sandra - Elina, Jennie - Jonathan (jonte ;)) och jag blev även gudmor till världens sötaste lilla prinsessa.. johannas lilla Alva.. självklart är alla mina vänners barn sötast.. men alva ligger mig lite varmare om hjärtat.. eftersom att det är mitt gudbarn.. nästa år i april får bonussyrran barn oxå :) ja det var väl 2008, väldigt kort summerat :) Nu önskar jag alla mina nära och kära ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!! synd att vi inte kunde fira alla ihop.. men blir så när man är utspridd över hela västragötaland.

nu ska jag fortsätta med tvätten.. sen blir det till att jobba några timmar ikväll.. hem och käka hasselbackspotatis med fläskytterfile och grönpepparsås.. mumms!! sen bort till jennie och skåla med asti cinscano vid 12 slaget.. kolla på raketer!!

puss alla mina älskade vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test