trevlig helg

fredag:
Sjäv hemma ända till natten. vart rätt skönt :) satt och kolla på en kass film på tv:n. fast egnetligen var den nog inte så kass eftersom att jag såg färdigt på hela :)

Lördag:
Jag och andreas tog vagnen in till stan vid 2 tiden. gick runt och tittade i lite affärer. sjukt mycket folk. men det hade man ju nästan väntat sig. Gick och kolla i affärer där vi hänge mycket förr (när man var rik hihi) Viktoria arena och stuk. fattar inte det här med märkeskläder. hur folk kan köpa dyra kläder som är så jävla fula. Hitta verkligen inget snyggt. jo en jacka, men den kosta 6000 på rea.. tyckte inte riktigt att den var värd det. Och alla dessa vintagekläder som för det första är förjävla fult och för det andra kostar en hel månadslön. fattar inte hur någon vill betala så dyrt för andrahand. jaja.. var även inne och titta på NK, lika fula kläder där. Håller mig till gina, där det är mycket snyggare kläder och flera tusen kroner billigare. Gick upp och åt på avenyn. Käka entrecote med pommes och bearniese/barbecuesås.. yammi! drack en öl och en whiterussian. gott att bli lite varm i kylan ;) Sen tog vi vagnen till liseberg. Dra åt helvete vad folk. värre än vad det är mitt i sommarn. men vi hade inget bättre för oss, så vi ställde ossi kön. väl inne så var det sjumilaköer till lotterierna. så vi gick in i spelhuset och spelade. som vanligt utklassa jag andreas i airhockey hihi. strosa runt lite och drack varm choklad. sen åkte vi hem och hyrde film. en skräckis!! the Abondoned. Handligen var rätt kass, men jävligt äcklig. Stressande om nått. Tänk att bli jagad av sin egen ande, som ser ut exat så som du ser ut när du kommer dö. dom dyker upp överallt.. *brrr* Sen kollade vi på dokumentären om Britney Spears.. var skitbra.. jag diggare henne asså :) sen blev det natta....
Söndag:
Åkte ut till bäckebol där det nya MediaMarkt har öppnat. Andreas köpte brännskivor och ett cdfodral. Sjävl köpte jag två filmer. Flood och Lolita.. dom hade extrapris på det, så var bara tvungen. köpte mej ett överfallslarm oxå. Drar man sprinter så tjuter den i 140db. Andreas var ju tvungen att testa den hemma.. det känns i öronen vill jag lova. Åkte ut till backaplan. köpte en tröja på gina, var inne och kolla på olika platttv. hittade en som verkade bra. mötte upp johan och gick och käka. sen hem, fixade lite och åkte sen till jobbet.
Måndag:
var och tränade i morses. nu sitter jag här igen och väntar på att åka till jobbet. finns det något tråkigare än att sitta och vänta på det :/ måste gå om 15.. får fixa lite innan jag dra...

Tony, hur går det med min låt?? ingen ide att du svarar här, kan ändå inte läsa vad någon skriver :(

Kommentarer
Postat av: sandra

vilken mysig helg. Har du köpt alla julklappar ännu?

Kommer du in på bloggarna som vanligt?



Kraaam

2008-12-08 @ 22:23:44
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test