varbergcruising

efter att ha festat torsdag till lördag så var det bara att gå på det igen på lördag kväll. klara och gänget plockade upp mig i kortedala. sen bar det va ner mot varberg. samma väg som jag 3 timmar tidigare hade åkt för att komma hem från sjöbo. lite segt var det. vädret var helt oki. Fram till nio, tio kanske.. då började det spöregna.. jag ocj klara springer som idioter ute i regnet för att hitta våran bil. Efter typ en halvtimmes letande i spöregnet hittar vi till slut bilen. Då såg vi ut som dränkta katter båda två. sen började mardrömsresan hem... så jävla kall och blöt. måste ha varit helt nerkyld när jag kom hem. INte undra på att man sitter med en dunderförkylning nu.. brrr


pisseblöta


godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test