Så var midsommaren 2008 över

Det var en annorlunda midsommar för en gångs skull. Men bara till det positiva :) Känns som om man har berättat hela historien tusen gånger redan, men ska skriva några utdrag iaf :) Tog tåget till vårgårda på fredan. klara och nisse plocka upp mej. sen bar det av mot high chaparral, med ett par avbrott på vägen. Vi hade iaf inte tur med vädret på vägen ner, men senare så sprack solen fram.. härligt.. vi checka in på hotellet Big Bengt och började häva i oss öl. drog in på chappen och ströga runt. var nere i mexicobyn som var helt död. Jävligt dåligt med folk.. tog tåget tillbaka, där vi mötte FD (internskämt).. tillbaka till hotellet där vi fortsatte att dricka. Drog till stugbyn och träffa mycket speciellt folk (som vi hade kul åt hela helgen) Sen in på Saloonen där vi röjde :) blev värsta bundisar med vakten. Sen hände det inget speciellt mer den kvällen/natten. Klockan 6 på lördag morgon vakna jag av att jag blev uttittad av en kille. Han satt i sängen och glodde på mej. Hade ingen aning om vem människan var, men tydligen så bodde han där, enligt honom själv. Skit skum och tyken var han. Klädde av sej byxorna och la sej inne hos klara i nisses säng (som för övrigt stod och spydde i käket hehe) Till slut fick jag tag på hans tjej som var måttligt road när hon kom och hämta honom hehe.. sen kunde man äntligen somna om.. klara och nisse var så pigga att dom kunde ta sej upp till frukosten, men jag blev liggandes kvar i soffan. Klara var snäll och tog med en macka till mej :) Nisse började dricka kaffehalva när han kom tillbaka. Gick och köpte en pizza och öppna dagens första öl. Tog väl typ en timme att få ner den.. mådde så jävla dåligt. gick och smådarck hela dagen. Var inne på chappen igen och kolla på westenshowen, men jag är så jävla rädd för smällar, så det var bara jobbigt att kolla på plus att jag satt i ett jävla humlebo :/ Vi kom igång först vid 8-9 någon gång då vi började grogga :) Hängde med grannarna bort till campingen där vi hade allsång. Sen blev det saloonen igen och våran kära vakt. Han blev nog lite kär i Klara ;) Väl inne så rammla klara en gång i baren och en gång med mej på dansgolvet, fick henne över mej haha.. tur att hon inte är tjock! Sen var det efterfest på vårat hotell tills klockan var halv 5. pusst.. gick upp 4 timmar senare... värsta dagen i mitt liv.. packa alla grejer och sen åka bil tillbaka för att sedan buta till tåg, vilket jag aldrig gjorde. en kompis till mej var så snäll och hämtade mej i vårgårda.. Puss på dej! Ja det var en del utav min midsommar.. ev blir det samma nästa år igen, vem vet :)??









ll

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken rolig midsommar ni verkar ha haft! (avis)!! Själv var man nykter å tråkig då! :) inte ens en liten cigg fick man ta.... det är inte bara roligt att vara gravid... :) pusspårej

2008-06-24 @ 22:01:19
Postat av: Anonym

lilla gumman då :) om 2 år eller nått, då är det din tur :) puss puss sweety

2008-06-25 @ 15:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test