En dag hemma från jobbet

mm.. mådde inte alls bra imorses.. vet inte riktigt vad det beror på. Om jag är påväg att bli sjuk, eller för att jag var ute i lördags eller för att jag inte klarar va att jobba ihop med en utav mina kollegor på jobbet? Tror nog att det kan beror på det sistnämnda. Är så jävla trött på att få höra genom andra att hon snckar så jävla mycket skit bakom min rygg. Hela tiden är det nått. Det hade väl varit en grej om det hade stämt, men nu gör det verkligen inte det. Tror nog att den här människan måste må otroligt dåligt själv. eftersom att det enda hon gör på dagarna är att klaga om allt och alla. Jag orkar inte lyssna längre. Kanske är därför hon är så sur, för att jag inte håller med henne om nått iprensip (stavas det så hehe) Nä det är gött att det bara är ett vikariat fram tills den 19.. hade aldrig stått ut. Hon är nog jävligt sur för att jag och hennes kompis, som hon hjälpte att få jobb på shell, har fått sån bra kontakt. Det stör nog henne nått så fruktansvärt.


KLIPPA SIG, YES!

Jag och Catrin tänkte få tummen ur imorrn och gå och klippa oss på frisörskolan. Tänkte även göra lite slingor. Får se hur det blir. man han ju hört båda bra och dåliga grejer om det.. men men först och främst borde jag kanske ringa och kolla om dom har tid imorrn :)

nu råkade jag vänta mig och såg att det var Ellen DeGenerees på tv.. så nu måste jag kila.. she rocks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test