helt kass

ja jag har varitr  så himla trött det sista. Idag börjar jag inte förrän 13 så jag var ute och gick. gick ner vi kolonierna och gick runt på kvibergs enorma kyrkogård. Nu när jag kom hem för en liten stund sedan känner jag mej helt kass. Kallsvettas, skakar och har ont i halsen. Undra var detta kommer att leda. Ska ju på levande schakalerfest på chalmers imorrn. Vill ju inte missa det :/
var och hämta min leverans igår.Family guy season 1&2. nu väntar jag på LV-väska och klocka :) hoppas den kommer idag, så jag kan ha den imorrn :)

Tony, jag sa ju att jag skulle tjata i varje inlägg. och då sa ju du: "gör du det så lovar jag att skriva en låt" hihi ;p
Om det är någon som behöver ett liveband på sin fest/bröllop eller vad man nu vill ha det till, så rekomenderar jag www.nastbast.se   !!!

kanske käka lite innan man drar iväg till jobbet.

pussa

(när fan kommer snön till göteborg!!)

Kommentarer
Postat av: Tony

Hehe.. Ja, får väl försöka knåpa ihop en låt snart då... :P

2008-11-20 @ 22:23:42
URL: http://nastbast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test