lunchat med Stino

mycket trevligt. satt nog på mitt kök i över en timme. Stino käka kyckling och jag köttfärsås. gott!

snacka om att jag blev förbannad igår. Den väskan som jag har laggt upp en bild på gick ut 21:49 igår. jag sat beredd på att buda över om det skulle behövas, men samtidigt var det ju DH på tv. tror ni inte jag fastna i det och missa tiden med en minut. väskan gick för 5kr mer än vad jag hade lagt *grr*.. jävligt surt. men nu har jag lagt på en liknande och en lacosteväska. får se om jag får någon av dem :) vann iag säsong 1 o 2 på family guy till andreas.. 220kr skitbra! :)

Köpte en jävligt gammal flm nere på hemköp.. Hell´s angels on wheels från 79 :) Jack Nicholson spelar i den. han kanske är max 30år eller nått.. den är verkligen B, men ändå jälvigt rolig med alla dessa pålaggda ljudeffekter.. däcktjut på grus osv. haha!




Kommentarer
Postat av: sandra

hihi, har aldrig kört yoga. Vi får väl se om jag överlever.

Body step däremot dör man halvt av. jag flaxa runt som en yr höna. Precis när man kommit in i steget byyyyter dom. Det går väl bättre för vare gång hoppas jag!



Vad händer i helgen då?



Kram

2008-11-14 @ 11:46:13
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test