mysa♥

ja kan det komma att bli en mysfredag? känns som om man har lovat en massa folk tusen grejer och så händer det tusen grejer samtidigt. man kanske skulle dra täcker över huvudet och aldrig gå upp. slipper man svika nån ;/ nä men så farligt är det inte. emn det blir lätt så när man har sin första ledighet efter många dagar av jobb.man vill passa på att hitta på saker med så många som möjligt. skall ju till pappa på lördag oxå. känns sådär.. klart det ska bli kul. men min enda lediga helg (då jag är ledig både lördag och söndag) i år... well well..

Vore kul om så många som möjligt kunde följa med på jul på liseberg. stino har accepterat. emma kunde inte, nu väntar jag på svar från sandra, klara och jennie.. Just det jag kusinjenny, du har kommit hem från stockholm då va? du får jätte gärna komma ner oxå då :)

♥♥♥♥♥With all my love♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: sandra

nu har jag svarat! puuuuusssss

2008-11-26 @ 15:53:55
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag såg det.. gut!! nice!! :) hihi puss

2008-11-27 @ 09:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test