välkommen Alva!

igår 22:30 blev jag gudmor för andra gången !!!!! :) allt har gått jätte bra (vad jag vet, inte pratat med hanna än) Alva väger 3750g och är 53cm :) ska hem till dom på torsdag eller fredag. då kommer jag att ta kort som ni får se sen :)

i helgen var vi hos pappa.. jätte trevligt. vi åt lövbit och hasselbackspotatis, drack öl och sen bowla vi i kvänum. pappa vann överlägset, han är fan grym på det sen kom andreas. eva, jag och sist ida hehe looser!

snart blir det sängen. sjukt trött. får inte mycket sömn när man sover två personer på en uppblåsbar madrass :/


Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis gudmor=) Hälsa nya familjen. Alva var ett fint namn!



Kram

2008-11-11 @ 15:52:39
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test