diverse

ja det här med www.yearbookyourself.com var verkligen en rolig grej.... fan vad jag har skrattat :) Idag är jag ledig, vart så skönt. ska snart r åka med jennie in till stan och sen till bm. Har bakat Märtas skurva chokladkakor.. mumma :) Fått mitt schema nu.. göttans. ledig hela julen, men jobbar både nyårsafton och nyårsdagen. så det blir en lugn nyår i år. kommer nog att fira den med jennie om dom är hemma vill säga :) Sandra det är fixat så att jag kan vara med på din lussefest :) ska bli jätte roligt :) På fredag åker jag till vårgårda. Ska leka med klara hela helgen.. ska bli sktkul att träffas igen. På lördag blir det nog fest i borås. westernfest. hitta mina boots i garderoben förrut :) Håller på att resna lite. ska lämna in massa grejr till andreas farmor, som är mycket aktiv inom rädda barnen. sakerna ska sen säljas på loppis nästa helg. Känns kul att dom gör lite nytta istället för att ligga och skräpa i skåpen. så om det är det nån som vill bli av med lite grejer, så säg till så kan vi ta med det :) Ikväll blir det nog gruppträning med stino. ska kolla vad det finns för pass. meningen var att vi skulle träna igår. men hade så mycket att göra efter jobbet, så det hans inte med. så får bli idag istället. hade lite ångest imorses för att jag skulle jobba 10:45-21 imorrn, men så ringde helene och sa att det blev ändrat. synd med pengarna, men skönt ändå. skitjobbigt att jobba det passet.

ny måste jag fixa iordning mej. jennie ringer nog snart och säger att hon är klar. här kommer en bild på brorsan :)


Kommentarer
Postat av: sandra

fan också, jag hade hoppats på att jennie födde barn idag eftersom hon inte updaterat sin blogg...grrr. men än är dagen inte slut!



Kul att ni kommer på festen=)



har du skaffat gymkort också? Vilket gym?



Kram

2008-10-28 @ 17:23:38
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test