känns som om jag är döende!

å herregud. Sån träningsverk jag har!! Igår var jag och Stino väldigt hurtiga. Vi var och tränade PowerMid :) Passet var bara 30 min, så vi tänkte att så jobbigt kunde det ju inte vara.. men det skulle vi aldrig ha sagt.. fy fan!! snacka om att känna sig som ett kylskåp :) Men vi ska dit igen på onsdag :) visst Stino ;)

Idag ska jag på kalas. Tommy fyller år. Käka Jennies goda kladdkaka.. mums!

POWERmid ( core ) - Ett förkoreograferat corepass framtaget av sjukgymnast, naprapat och PT för att ge och passa ALLA. Här arbetar vi med bålmuskulaturen -fokus mage, rygg bäcken samt höftled och axelled. Perfekt att kombinera med ett konditionspass.

                                                 


Kommentarer
Postat av: sandra

weee coreball kör ju jag. Det är jättekul. Å säkert bra också eftersom man får en himla träningsvärk!



Jag tänkte nästa vecka, för denna har jag fullt upp!



Nu fortsätter desperate wife...



Kram å puss

2008-10-21 @ 21:42:19
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test