poliskontroll

Första gången sen jag tog körtkort som jag har blivit stoppad av polisen :)(snart 4 år sedan jag tog det) Snacka om att jag var nervös. Var påväg hem från jobbet. Klockan var strax innan nio på kvällen. När han bad om att få se körkortat började jag knäppa av mej bältet haha! Så fråga han om det var min bil osv. och naturligtvis fick jag blåsa. Trodde att jag skulle
få blåsa i evigheter, men det gick ju fort :) Enda erfarenheten jag har av att blåsa är när man åkte fast på skolan. När Chrille jävel stod inne i skogen och väntade på oss. Då fick man ju ta i för kung och fosterland! På nått konstigt sätt så visades den alltid positivt, undra varför hehe ;) Nu ska jag snart dra till gamlestan. Fick ett mycket irriterat samtal från arbetsförmedlingen. Skulle tydligen ha varit där i måndags.. ooppss! Han menar att jag måste kolla min mejl varje dag, men va fan dom brukar
ju alltid skicka allt på posten. Ska fan säga till han att han inte kan skicka på mejlen, gjorde iofs det på telefon i tisdags, men då blev han skit grinig och sa att jag MÅSTE kolla den och ha lite mera koll. Jävla idiot. Ska dra en vit lögn
och säga att vårat internet har pajat hehe! Undra vad han kommer att säga då :)

Ensam hemma i helgen.. göttans ska det bli. ska iofs jobba, men det är på kvällen
Så förhoppningsvis kanske vi kan ha en tjejkväll här på fredag? Eller vad säger
ni Jennie och Stino? Kolla på film och käka godis! :)

nu måste jag rör på fläsket!

Laters!


Kommentarer
Postat av: Christina

Tycker det låter som en riktigt trevlig idé om vi kan ta det på lördag, för imorgon ska jag o mamsen o syrran gå på ladies night o sen ska de sova här till lördag =D



Puss o Kram

2008-10-02 @ 13:10:18
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Emma

jag har också blivit stoppad av polisen en gång utanför trollhättan. En CIVILPOLIS!!!! Tror du jag var nära på att skiita på mej eller?? :)

2008-10-02 @ 15:18:00
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com
Postat av: Anonym

till emma: haha a det kan jag förstå. speciellt när det är en civil oxå. hade du kört förfort eller vingla du bara väldigt mycket haha!

Stino: jag jobbar 18-21 på lördag, så det blir på fredag. vjävla dej som ska på laies night då. vill oxå dit! :) men vi kanske kan kolla på film på lördag ändå? fhv har jag bilen, så då är jag hemma strax efter nio

2008-10-02 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test