Tiden går!

ja jösses vad tiden går fort. Ska försöka summera lite kort vad som har hänr den senaste veckan..

Tisdag:
Jobb och leka med sandra :) var jäte kul att träffas igen. Får vi göra om oftare :)

Onsdag:
Jobb.

Torsdag:
Äntligen ledig. Åkte hem till vånga vid 12. En lugn kväll. Var och hälsa på mina kusiner. kolla på massa film. rätt trött efter att ha jobbat så många dagar i rad :)

Fredag:

Erik och Johan Fritioff


After hunt i bygdegårn. Mamma och jag drog dit. Sjukt lite folk. Träffade Johan och Erik som är ungefär jämngamla med mej. Erik iaf. Tröttnade och for till skara. Taxi blev det :) Johan drog till tjejen i lidköping. Jag och Erik drog till Enjoy. sedan bowlingen, Enjoy igen och till slut victors :) var en rolig kväll :)

Lördag:
Bakis!! Meningen var att jag skulle gått ut i lidköping. Men sket i det. KOllade på film och var chaufför. Jag, mamma och T-J åkte in till canton i skara och käkade kinamat :) mummma :) Hem och stensomna när klockan var 11.

Söndag:


Söndag, väckt av jobbet. Somnade om. Åkte till Emma och Martin och beskådade det lilla underverket. Å jösses vad liten och söt. Visste knappt hur jag skulle hålla henne :) Blev en ganska snabb visit där. Åkte och hämta Ida och Jonas i ryd. käkade och sen hem. packade och åkte till tåget. Som vanligt var det försenat. Men bara med 15 denna gång och inte 2 timmar som sist.

Måndag:
UGA-möte på AF. Suger balle!! helt meningslöst, men är tvungen att gå, annars ingen ersättning :/

Kommentarer
Postat av: sandra

Pluttis Elise. jag vill också klämma på liiiten bebis. Min Elina är ju stor nu!

Kan vi inte träffas nån gång nästa vecka igen? Jag och stino pratade om att träffas och leka med hundarna också!



Kram

2008-10-21 @ 12:07:54
URL: http://harry.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test