vilken dag!

som jag skrev tidigare idag så skulle jag följa med jennie in till stan och det gjorde jag. vi var inne i massa affärer. åkte till bm i gamlestan och sen till bak in till stan. Mötte upp stino och gick och käka på favvostället nr1. Jensen`s Böfhus. så jävla gött :) sean blev det mer shoppping, men inte för min del. hittade iofs en jävligt snygg jacka som jag vill ha. men har inte riktigt råd med den denna månad. vilket är jävligt surt, för just nu har jag syrrans jacka, men den lär hon ju vilja ha tillbaka nu när det börjar bli kallt ute.får se om jag inte kan få ihop pengar till den ändå :) ska vänta lite. surt att göra slut på alla pengar i början av månaden :/. Iaf sen hämtade andreas upp oss på centralen och vi åkte hem och dumpa av honom. drog vidare till öb och sen willys. jäVlar vad vår lilla bil blev full packad. Tänkt er tre tjejer som typ "stor handlar" och sen knökar in alla påsar i en liten citroén plus att vi skulle in oxå :) Jennie är ju inte precis liten just nu. Snarar rikgtigt höggravid med en mega mage hihi! gick jävligt segt upp för backen, men det gick :) han precis komma hem och packa upp allt och en snabb dusch. sen började desperate housewifes.. vilket jag absolut inte ville missa :) och det var tur det. vart jävligt bra idag :) jaja nu börjar andreas släcka här och sänka ljudet, är nog en liten pik på att man kanske skulle avsluta här och gå och lägga sej. men behöver ju inte gå upp förrän senast halv 9 imorn, så jag kan ju vara uppe ett tag till *s*... men men, så tråkigt att vara upp ensam.. blir nog sängen.. men först hoppas juag på att bli lite hungrig så jag kanb äta min avoccado med keso.. mumma. tjejerna på jobbet som lärt mej äta det :) nä nu måste jag gå och lägga mej.

God Natt!!
pussa

Kommentarer
Postat av: Christina

Hello darling, o tack för idag.. Riktigt bra program, despert så de va ju en himla tur att du hann med allt innan =D o sen brothers & sisters titta du på de, fick ett bra avslut det oxå..

Synd att du inte tänker sitta uppe längre är en bra film på 3an. Nattinatti Kram

2008-10-28 @ 23:43:08
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test