Fika med Tiina

Var ett bra tag sedan vi sågs. Medans jag väntade vid ching palace tappade jag min telefon i marken. Precis samtidigt kommer en spårvagn. Såg hur min mobil i slomotion studsa längre och längre ut mot rälsen. Men jag hade sån jävla tur att den stanna precis på trottoarkanten. Lovar min puls var nog uppe i 200!! Har ju försäkring på den. Men ändå. Alla bilder och så. När jag väl ser tiina, så lägger jag märke till dom stora, mörka byxorna. Har själv ett par stora, mörka byxor på mej. Tänkte: Nej vad pinsamt, har vi lika dana på oss nu :) Men det visade sig att dom inte var helt lika dana. Jag har en sömm ifram på min och att Tiina gjorde ett mycket bättre köp än mej. Mina kosta 500 på Vero Moda, medans Tiina gav 149 på ullared.. Nu måste jag ner snart :) Kanske till helgen? Blev ju ändå inget med kusten :( Iaf, vi fikade på Fröken Olsson. Men min blåbärspa var nog det äckligaste jag har smakat på.. Bläää! Satt och tjöta ett tag. Sen var det jakt efter en smörgås som jag kunde ta med till jobbet. Vi var inne i Saluhallen och tittade, men inget där. Kollade på massa olika ställen. Till slut hitta jag ett litet fik brevid kungsportsplatsen. Köpte meg en mega panini med tonfiskröra. Tjejen tog förlite betalt oxå ;) Sen var det bara att hoppa på 4:ans spårvagn och åka till jobbet. Blev själv då igen i en timme. Men men, kommer vara själv en timme idag oxå. Lite jobbigt ibland. Nu går min vagn om 45 minuter. Kanske ska göra nått vettigare innan jag måste gå. Som att plocka ur diskmaskinen kanske?

later folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test