Jises!

nu har jag snart suttit här i 3 timmar och försökt att få min blogg någorlunda fräckare. Men lyckades jag verkligen? och var det värt tiden och ryggvärken? nja skulle inte tro det. Vill få in Ipoden, men den satans rackaren vill bara krångla. Gör så att hela sidopanelen hoppar ner. Det finns inet någon som kan hjälpa mej med detta? :)

3 timmar kvar tills man ska börja jobba då. Ångrar lite att jag tacka ja igår. Hade kunnat vart på ullared nu isf. Typiskt Tiina att fråga strax efter att jag har tackat ja till att jobba. Men, men.. ska även börja med lite ledsagning nu. Den 19:e ska jag följa med en gammal tant till tandläkaren :) Får se hur det går.

Om man kanske skulle börja med maten. Måste ju åka om 2 timmar plus att jag måste fixa med den sista tvätten.

Later folks!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker det blev ballt ! :) coolt det där på vänster sida!

2008-09-03 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test