Många steg har gåtts idag

japp.. idag har jag, jennie och stino trampat runt ute på backaplan. Alla fynda vi nått. Men stinos var nog tråkigast hehe ;) (tapetkliser) och Jennies var gratis (bajstunna) ;D Själv köpte jag mej en tunika och ett linne. Sedan åkte vi hem och käkade på mitt kök. Tommy, Tommy och mikael mötte oss där. Var trevligt :)
Johanna var nere på Östra och kolla könet på bebben... och det är en TJEJ!! Tjhohooo!! hade hoppats på en tjej, men det har ju inte spelat någon roll egentligen. men det är roligare att köpa till en tjej hihi.. Så nu blir det ut och bränna hål i plånboken (igen). Imorrn blir det jobb igen. Tur att jag kollade schemat. Trodde jag började 12, men börjar visst 11:15. Hade varit lite pinsamt att komma 45 min sen. Speciellt när jag ska byta av en tjej. Nu ska jag fortsätta att kolla på kristalen :)

puss hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för det Linda, den kommer nog inte vara tråkigast när jag står på en trästol klockan åtta imorgon bitti o limmar tapet =P och det faktiskt ger något..

2008-09-08 @ 22:56:52
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oki då :D

2008-09-11 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test