NÖJDA! :)

så, nu har jag bytt bakgrund. Kan ni sluta klaga (speciellt en person hehe). Nä men jag visste att det var jobbigt att läsa. Har inte haft ork till att byta bara. Men nu ska det väl vara lättare :) Nu är det verkligen dax för oss att köpa en ny datorn. Nu blir det en bärbar. Denna har ballat ur totalt. Skriver jag för fort får jag vänta på att texten skall skrivas på skärmen. För att inte tala om när man är inne på te.x facebook, allt tar ju så jävla lång tid. Nä nu är det verkligen dax.
Just nu håller jag på och jobba ihjäl mej (som det känns iaf) Det är ju inte måga timmar på en dag, men det är många dagar istället. Idag fick jag för första gången säga nej. Skulle ha jobbat 11:15-21 isf. Orkar inte det, känner mej inte helt bra. Det är inte det att jag inte trivs på jobbet, för det gör jag verkligen, men man behöver vara ledig en hel dag ibland. Så man hinner med att göra alla sina bestyr :) Imorrn börjar jag inte förrän 18, så då hinner jag fixa lite här hemma. På fredag ska jag träffa emma i skövde!! ska bli så roligt att få träffa dej Darling! Sen blir det hem till vånga på eftermiddagen. Måste resna ur kallgarderoben. För att jag har fått ett brev hem från försvarsmakten att mina kläder från när jag var med i FBU måste vara tillbaka sensat siste november. Det ni bör veta är att det var 6 årsedan jag var med där och tror ni att jag har alla saker samlade på ett ställe ell? nä! Så nu måste vi in i gaderoben som knappt går att stänga för att det är så jävla mycket grejer. Då är det en garderob som går längs med halva huset typ (mot ytterväggen) Så den är fan inte liten! Ursh, ser jag verkligen inte fram emot. Ska passa på att träffa johanna. Har lite grejer till alva :) sen ska jag umgås med syrran och på lördag kväll är det fest och äntligen få träffa jenny!! nu börjar jag få jävligt ont i ryggen. ska nog lägga mej på soffan och sortera dom 400 korten som jag har fått på posten. Dom kan vi kolla på emma :)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Tony

Bättre men inte bra...:)

Kram!!!

2008-09-23 @ 22:36:02
URL: http://www.tonyg.nu
Postat av: Anonym

vadå bättre men inte bra?? hmm... kommer du till skara på lördag?

2008-09-24 @ 13:14:39
Postat av: Nen

Sorry men jag ser fortfarande samma bakgrund som förut. Men de kanske ändrar sig sen. Hoppas på de. kram

2008-09-24 @ 13:38:33
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

Jag är ledsen Linda men jag tror faktiskt att det är den röda texten det beror på. Så om du ändrar textfärg blir det nog kanon. Kram

2008-09-25 @ 16:18:52
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test