Ladies night

Måndagskvällen blev mkt trevlig. Gud vad jag älskar sol!

Här knödde vi ihop oss på den lilla balkongen och pimpla drinkar.

Brinna började det oxå att göra :S (kolla in min fina blomma)

Det var verkligen fullknökat med folk på babar! The next is on me babe!

sen bytte vi till ett annat ställe. Men kan säga att jag tror inte jag går ut på en måndag igen!

 Igår hade vi vår första seriematch mot Floda. Matchen sluta tyvärr 3-0 till floda, men vi e lika glada för det. Vi spelade bra, men hade sån jävla otur när vi sköt mot mål, medans dom hade en jävla tur. Så kan det bli ibland. Idag (onsdag) är jag ledig. Klockan är 13 och jag sitter fortfarande i pyjamas. Blev så deprimerad när jag vakna av att det regna, så jag känner inte för att göra nått idag. Men måste iaf hjälpa andreas med att lämna in våran bil på lagning. Så får köra en bil ut till landet någonstanns :)
Imorrn ska jag ut till lägenheten. Ska hämta mina grejer hos fredrik innan  han flyttar. Prata med mamma förrut och ev så kommer hon, kevin och ida hit imorrn.. det vore verkligen kul. Ida och kevin stannar nog ett litet tag tror jag. Det e skit bra, för då kan jag och ida gå igenom vad det e för grejer hon vill ha :)

Välkomna till familjen mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Christina

Haha snygga dojjer, hoppas du köpte dem i size Stino så jag kan komma o låna dem av dig =P Synd med Matchen då... men du har säkert rätt att de andra hade bara tur.. Så nästa gång om solen skiner, fåglarna kvittrar o det är runt 25 grader C får man väl följa med o sitta på läktaren hehe ger ju uppenbarligen ingen tur att sitta hemma i soffan o få kramp i tummarna haha.. Pusspuss ha en fin kväll..

2009-04-08 @ 16:26:44
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test