vin i väntan på...

stino, jenny och emma.
Maten har nu fått sjunka ner i ca 10min, då är det jälvigt gött med ett glas vin och en cigg i solen. Jenny och hennes kombo emma är snart på ingång. ska färga jennys hår. Stino ska bara fräscha till sej lite, sen kommer hon på en öl. Mkt trevligt, får se hur kvällen slutar. Jag behöver ju inte gå upp förrän absolut senast 9:45 imorrn ;)

Helgen har varit bra, trots mkt jobb. I lördas var jag ju på äldreboende, Det var en aning deprimerande. Fy fan för att bli gammal och hamna på ett hem med underbemannad personal. Vissa var verkligen djupt deprimerade. Jag ger ett stor cred till dom (emma, mikael) som klara av att jobba med det här. Men samtidigt längtar jag tillbaka och försöka få dom söta gamla tanterna och gubbarna på bättre humör.

Andreas har grejat i lägenheten hela helgen. Så nu är alla tapeter borta och även limmet på golven (förrut om sovrummet, men det skiter vi i) Snart börjar det roliga, då man äntligen ser lite resultat. :)

Då var ett event fixat på fejsan. Hoppas så många som möjligt kan komma. Det är ju trots allt den absolut sista festen här!! (lite sorgligt faktiskt)

nä nu har jag inte tid med det här.. Nu skall det drickas vin. Tjejer kom nu!
AAaa nu kom jenny och emma..

laters!

Kommentarer
Postat av: sandra

Linda, jag kräver att du tar bort snö-jävla-flingorna nu! Det är ju vår nu, ingen mer snöööö



Puss

2009-04-06 @ 17:08:51
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Christina

Hello darling, tack för igår... Jävlar vad röd jag e efter att vi satt i solen =P Hur ser din bränna ut.. =D Puss o Kram

2009-04-07 @ 11:31:35
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Emma

vin å cigg låter inte fel =)

2009-04-07 @ 20:53:50
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test