Wounderful weekend!

Fredag:
Match mot serieledarna Bergum.. gick åt helvete, men jag gjorde iaf mål ( å nej, inte självmål)!!! :) Hem och sova.

Lördag:
Uppe med tuppen. Var barnvakt åt Max och Sol mellan 9-15. Gick toppenbra. Blev stoppad av en tele2 försäljare. Så nu byter man snart nummer för första gången på 10år, ringer med tele2 snackis med min nya Nokia 5800 (den som är på reklamen på tv) Wiiee längtar tills jag får den.

Vi 4 hem till jennie på namnkalas, för att vi 5 gå hem igen. Stino hängde på, var ju tvungen att göra iordning mej innan allt folk kom. Vid 8 dök dom första upp. Sen var det full rulle tills klockan nästan slog 3. Andreas passade på att läxa upp gubbjäveln till granne.. haha var rätt kul Han är fan dum i huvudet. Säger att vi har spelat konstant i 3 veckor. Men på dagarna jobbar ju vi och (enligt honom) på nätterna jobbar han inom hemvården.. Sån jävla bullshit så det är fan skrattretande!! Well well festan var iaf hur lyckad som helst. Tyckte allehopa. Var sjukt kul och mkt folk.. Vi blev 17 pers till slut iaf. :)

Söndag:
Bakis, fast mest trött bara. Åkte till lägenheten och visade Ida vårt kommande boende.Käka på flintstone (rekommenderas inte), handla på coop och dumpa sen av ida vid tåget. Hem och käka lite chips, däcka!

Måndag:
Jobba och lyckades bränna 1100:- efter 1h på stan. Då bestämde jag mej för att åka raka vägen hem. Precis käkat och ska nu betala räkningar och ladda upp bilder på facebook.

Pussa





Kommentarer
Postat av: Emma

man får inte upp bilderna?? =(

2009-04-27 @ 21:31:43
Postat av: Anonym

jag kan få upp dom? finns på facebook annars.. puss

2009-04-28 @ 09:06:23
Postat av: bruschan

hola seniorita hablso espnól ;D

haha ne men va fan har inte du abonnemang på din sony ericsson fortfarande :O om inte så kan jag juh få den lr köpa den av dog :D:D

köss :*

2009-04-30 @ 19:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test