Hey

Fan va tiden går fort. Tillbaka i götet igen och regnet! Veckan som var har varit trevlig. Umgåtts med familj och vänner. Blev tyvärr inget värmland, för det skulle regna hela veckan och det är ju inte så kul att bara sitta inne om man väl har åkt bort på lite semester. I tisdas var jag hemma hos syrrans svärföräldrar (om är på semester). Vi umgicks lite och testade även den nya baren som har öppnats ut på köpstan. Down in one. Äventyrsgolf och bar i ett. Var även karaoke. På onsdagen var jag på bio med lillbrossan kevin och hans kompis. Såg Harry Potter, grymt bra. Så nu har jag köpt den sista boken, för jag kan inte vänta tills nästa film kommer! :) Fredagen var vi hos min styvfars föräldrar. Vi blev bjudna på paj och drinkar. Gött! Lördagen var det kräftskiva hos johanna och sen blev olins i skara. Var helt oki... nu kom bror jimmie och hans tjej... får väl umgås lite med dem!

hejsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test