Bloggtorka!

ja det har jag verkligen haft ett tag nu. Vissa e verkligen superduktiga på att uppdatera sina bloggar "host emma"... massa bilder och allt.. Nu tar jag åt mej och kommer att stänga min blogg för allmänheten!

;)

Nä så tråkig ska jag inte vara. Har ju en blogg för en orsak. Att folk ska kunna läsa den.. Vad är annars meningen med det? Kan man lika gärna skriva på ett papper med penna isf.

Veckan har betsått av massa jobb. Sju dagar i rad :/ men hunnit med att träffa Jennie och lilla Jonte. Supertrevligt!

Idag har jag varit och tränat på  Sportlife på förmiddagen, sen träffa jag fredrik en stun ute på backapland. Tog en fika och hälsade på Lovisa i BH-affären :) Nu är jag gött seg. Väntar på att andreas ska ha duschat färdigt så vi kan spela lite TP.. ikväll drar jag och Emma S till majvallen en stund. Schakalerfest, inte så värst sugen just nu, men det kommer väl kanske. Ska ta med kameran och ta lite bilder så att alla fattar vad schakalenfest är :)

Emma, jag har hittat ett datum som skulle passa mej perfekt.. men vi tar det på telefon istället!! Längtar tills vi kan ses!!

Puss all my biatches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test