Hej!

Att det har tagit så lång tid mellan mina inlägg denna gången beror på att internet har varit paj. Andreas har fått bryta strömen så mkt att det ballade ur... men nu är jag tillbaka! :)

Blev ingen utgång på juldagen, tog det på annandan istället. Plockade upp Louise påvägen hem från jobbet.. åkte hem till röran och drack Captain Morgan/cola och baccardi melon/sprite Yammi!! Sen blev det besök på ett nytt ställe där vi mötte upp fredrik och frizzan plus några kompisar till lollo.. Blev Salsabåten RioRio... väldigt speciellt ställe, hela båten luta och det var hasch till höger och vänster. Men jag hade skoj men kommer nog inte gå dit igen.. Söndagen var nog den jobbigaste dagen i hela mitt liv. aldrig varit så bakis. Vaknade 14:30 och skulle iväg till jobbet 17:30... ursh gör jag aldrig om.. som vanligt ligger bilderna kvar på kameran, men ska försöka lägga in dom imorrn..

Det börjar gå framåt med badrummet oxå. Börja tröttna rätt rejält på all skit som är överallt och allt damm!! bilder kommer på det oxå.

Nu är jag precis hemkommen från jobbet och funderar på om jag ska göra mig en macka med leverpastej.. lite småhungrig..

Imorrn är det nyår. Vad ska ni hitta på för kul? Själv ska jag jobba till 21 och sen 8-17 nyårsdagen, så för mig blir det lugnt. Kanske tar igen det på fredagkvällen istället :) På lördag ska iaf jag, emma och jenny ha en mysdag.. laga god mat, kanske spela spel och bara umgås... saknar dom två tösera.. nu får ni komma hem tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test