oj oj oj...

jag är verkligen kass på att uppdatera min blogg.. har sagt det många gånger nu.. börjar änna låta tjatigt ;)
Tiden går så jävla fort... Har varit massa jobb, men i fredags åkte jag hem till Emma och Jenny i biskopsgården.. drack vin och sa adjöken till lägenheten. Dom flyttade i lördags till vågmästareplatsen :) Lördagen kom min bror och hans tjej (just det, andreas lillasyster emma kom i fredags).. Dom sov över för dom skulle på jul på liseberg.. vi åkte till andreas farmor och farfar och firade jul med hela den släkten.. var ca 30pers.. alltid trevligt :) drack glögg, cider och en och annan öl :) Kom hem vid 23-tiden, men då var jag ju lite på pickalurven och hade inte alls lust att gå och lägga mej, så jag bestämde mig för att dra in till stan och Ritz där fredrik och anders var. Påvägen dit halkade jag på spårvagnsspåret och skrapa upp hela knät.. (är sjukt halt ute.. alkoholen spelade verkligen ingen roll i det hela hehe).... naturligtvis var ju vagnen försenad, så det tog nästan en timme innan jag var på ritz... väl där så tappa jag suget, så efter 30min åkte jag hem. Kommer till centralen och går mot bussen, då halkar jag IGEN!! Stukar till handleden.. äckligast var ju att jag halkade på kiss!! Nån jävel hade pissat på husknuten och det hade frysit till is.. Blää!!
På söndagen blev det jul på liseberg med andreas, emma, brorsan och mathilda... var så sjukt kallt, så vi spenderade mestadels tiden inne i spelhuset.. man blir ju som barn igen när man kommer in där... stötte även på Robinson-Emma... tänkt vad dagens teknik kan snygga till en människa egentligen... hon såg assleten ut.. Tänkte frågat om jag fick ta ett kort, men fick inget bra tillfälle :) efter några kalla timmar där så körde vi hem emma till grästorp (evighetsresa).. Måndagen var det jobba 8-17, sen åkte jag hem till emma och jenny och tittade på deras nya lägenhet.. jättefin vindsvåning 3min gångavstånd från hjalmar branting... kom några kompisar till jenny, så vi drack te, käka pepparkakor och spelade chicago :) sen gick jag och emma och köpte mat och hyra en film. Blev Anti Christ.. sjukaste/dåligaste filmen jag sett på länge... först skulle dom ha ihjäl varanndra, sen hade dom vilt sex, sen krossa hon pungen på killen och körde en borr genom smalbenet, sen kom en korp som aldrig ville dö och ett rådjur och en räv, sen klippte hon av snippan på sig själv, sen dog dom båda två.. det var typ hela filmen! Så jävla kass....

Idag har jag varit och hälsat på Stino på hemköp.. skulle hämta julklapp som hon hade fixat åt mig.. fick även en julklapp själv an stino.. En vetevärmre!! Så jävla gött! Tack gumman!...

Nu är det bathroom Demolisching på G... rivit ut allt och det är ta mej fan damm överallt... hela käften full... snart kommer jenny och ev emma på besök.. hehe.. munskydd på!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test