Borta bra men hemma bäst!



ja då var man tillbaka i götet efter nästan en veckas farande överallt !! :) Tror att tack vare all den sprit som har konsumerats dom senaste dagarna så har nog mitt imunförsvar junkit till noll.. fick stanna hemma från jobbet idag. vakna med såna sjuka magkrämpor imorses runt 6 tiden. knappt så jag kunde ta mej upp ur sängen... kände bara att jag inte skulle palla med att jobba hela dan. låg kvar i sängen till 1 idag. sen har det gått upp och ner hela dan.. ska försöka vila så mycket som möjligt.. är ledig imorrn med. måste bara försöka ta mej till willys så jag kan handla hem lite mat. soprent i skåpen. Fick skjuts av Marie från ljung och hem igår. Vi träffades på båten och så bor hon här i götet. i majorna..vi två kom skitbra överens.. så nu ska jag med henne på fotbollsträning imorrn (om jag känner mig bättre) Snart 7 årsedan jag slutade. Verkligen hoppas att jag kommer fortsätta med det. skit bra träning och så får jag göra nått som jag en gång i tiden älskade mest av allt!! Nackdelen är väl att det är längst ut i länsmansgården som träningarna är.. ibland i lundby på konstgräs.. då blir det ju lite närmare. bara till att börja införskaffa mej nya skor och benskydd.. :)

Nu ska jag ta det lugnt med spriten på ett bra tag.. men det brukar vara lättare sagt än gjort! :)

I lördags var det 75års fest ute i tolsjö. Simon, Tony och erik.. sjukt jävla kul. Livsfarligt med sån billig sprit bara! Decka i bilen hem och har lite minnesluckor. Jag kan inte hålla på så här längre :) Men jag kommer iaf ihåg att det var så jävla kul :) förrutom när jag blev puttad in i ett bord av nån jävla idiot.. och så bråka jag men tony för första gången. Har sån jävla ångest över det... älskade vän förlåt!! Lova att ringa mej nån dag.., kan inte släppa det!!
Nu väntar jag påatt lite bilder ska dyka upp på fejsan så att jag sedan kan lägga upp dom här.. väntar fortfarnade på mera bilder från båten.

Nu har jag laddat ner changeling, australia och seven pounds. Får nog dra lott om vilken jag ska börja och se... australia är det ingen text på.. så den orkar jag inte se nu.. tror det blir changeling!

Jennie jag följer ditt motto.. var rädd om det du har, imorrn kanske det inte finns kvar!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test