shit!!

...mina knän. Kände redan igår morses när jag gick ner till vagnen att det värkte i dem. Men tänkt att det kanske kunde bero på att jag var slet och att det var kallt ut. Väl på träningen sen så märkte jag att det aldrig ville släppa. Så denna natten har typ varit den värsta i hela mitt liv. Har inte kunnat röra benen utan att det går ont så in i helvete. Det e lite bättre nu ¨på morgonen, mn kan inte gå upprätt med knäna. Går som om jag skulle ha skitit på mej!! haha!! Nån som vet vad det kan vara och om det finns nått man kan göra åt det. Aldrig haft problem med knäna innan. Å då har jag spelat fotboll i 10år innan.

Träningen igår var skitrolig. Gjorde t.om med två mål!!! Gjorde fintar så jag blev helt chockad!! :) Ska spela min första match den 5/3 i mölnlycke!! herregud, jag e nervös redan nu. Gäller att ligga i hårdträning! :)

Idag tänkte jag åka till in till stan och se om jag hittar någon doppresent till lilla elise. Sen ska jag hjälpa andreas med att köra en bil. Vi ska ju sälja lilla plutten, så den har varit på rekond inatt. Sen kommer jenny ikväll oxå plus att det e lägenhetsvisning. Sen måste jag hem och packa, för åker hem till vånga imorrn efter jobbet! Hur fan ska jag hinna med allt. Andreas vek aldrig tvätten igår, å jag har ju massa kläder som ligger där. Så det får väl bli jag som får vika den då  :( Vad ska man ha på sej på ett dop??

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe du börjar bli gammal...



puss

2009-02-18 @ 21:12:04
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test