bättre resume

ja nu när jag har sett alla er andras resume av 2008 känns min ganska puckad.. men jag är nog ganska puckad.. frågade Jennie hur fan hon kunde komma ihåg allt som händer och under vilka månader. Men då förklarade smarta jennie för mej att det är ju bara att kolla bloggen.. dahh!! haha snacka om äkta blondin :) Så nu gör vi en lite roligare summering än den innan :)

Januari:

märkte att jag skaffade bloggen i april.. så vi hoppar dit :)

April:

Välkommnar folk till min blogg. Det enda jag skrev den månaden.. det var innan man blev besatt :)

Maj:
image4image5

Börjar blogga på riktigt.
Twinsparty Fredrik och Miakael 30år.
Vi (andreas) köpte lilla plutten. Citroen C2.
Får ett vik. på shell raffinaderi.
Klipper av mitt långa hår.
Provar bakispiller - rena rama BULLSHIT!!
Elina föds den 30 maj.
image7

Juni:
image8


Grillkvällarna börjar.
Jennie meddelar att hon väntar barn :)
Hammarkullekarnevalen.
Syrran tar studenten.
Sandra omkommer i en bilolycka.
Midsommar - Chappen med klara
Klara och jag gör bort oss totalt när vi ska gå på bio.. hehe!
Mexikansk fest - anden 30år


Juli:



Rekordvärme - 40´c
Köper en underbart skön säng.
Tiina och Nina 50års fest.
En vecka hos Klara.
Fyller 22.
Crusing varberg, med mycket vatten.
Sjöbo marknad (skåne) 3 dagar.
Köper ny mobil.
Andreas 21.

Augusti:


Börjar mitt nya jobb som personlig assisten - mölndal.
Träffar Lollo för första gången på 6år.
Jenny åker till stockholm för att plugga. Avskedsfest.
Hittar och tar hand om en övergiven katt, som tyvärr dör.
Återfår kontaken med Tony :)
Ladies night. jag och klara. Dricker skumpa med bratsen :)

September:


Oktoberfest på stad (ja det är i september)
Slår jennie i buzz!! Det är stort!! :)
1600-talsparty skansen lejonet. Karl 30år
Mamma får problem med hjärtat.
Har problem med min blogg :)

Oktober:


Yearbookyourself blir populär.
Afterhunt i bygdegårn.
Elise kommer till världen.
Färgar håret brunt.
Blir stoppad i poliskontroll för första gången.
Lilla Jonte kommer till världen.

November:




Mycket party.
Levande schakalerfest. Chalmers.
Jag blir gudmor för andra gången. Alva.
Får en dille på tradera.
Bokar biljetter till Cinderella.
Provar klätterdome.. grymmmt!
Fylle/vänskapstatueringen skapas.

December:

God Jul och Gott nytt år.

Kommentarer
Postat av: Nen

De e inte alltid så lätt att vara smartare än mig =O)

2009-01-03 @ 09:47:06
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test