Deprimerande väder

                                                   
ja fy fan.. var ute och gck förrut.. men fick ändra kurs genom skogen istället.. för fy fan vilket väder.. blåste svinkallt.. och nu regnar det.. skulle egentligen in till stan med jennie nu. men vi fick avboka det.. abslout ingen lust att gå utanför dörren mer idag. Måste handla ikväll. men dom få metrarna som man måste vara ute är överkomligt. Idag skickade jag in mitt nya kontrakt. Nu är man fastanställd då :) jävligt kass månadslön bara, men men.. får hoppas att det dyker upp lite mer brukare snart.. så jag kommer upp lite mer i procent. tror jag jobbar 62% nu.. vill upp till 100. Jobbar bara tisdag och fredag denna vecka.. så jävla typsikt att fredrik ska ringa om att dom behöver hjälp just imorrn :( varför inte idag, eller på onsdag.. well well.. vi bestämde iaf att vi skulle festa tll det till helgen.. trevligt.. längesedan vi sågs nu. Prata med simon idag på msn. Inte "pratat" med han på nått år.. kul att veta vad har gör nu för tiden. PÅ onsdag kommer jenny ner igen. så ska hon skriva kontrakt. får se vad vi hittar på den dan.. måste köpa lite nya kläder innan jag åker.. hoppas dom har kav mina skor som jag vill ha. Tror ni inte att apjenny redan har köpt sånne eller.. så typiskt oss att köpa samma saker, eller iaf vilja ha samma kläder. men jag ska ha dom iaf :).. har kommit underfund med att det är ingen ide att älta massa grejer. man mår inte bättre av det. bara hoppas att det inte händer igen.. :) Märks det att jag har tråkigt eller.. skriver bara massa skit :) men det kan vara rätt så skönt ibland.. atta bara få skriva av sej, även om det bara är skit allt hihi.. nä nu ska jag inte plåga er mer med mitt struntprat :)

Klara, kan du ringa mej nån dag när du har tid.. du hör ju aldrig när jag ringer hihi.. tänkte kolla lite om onsdag..

pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja da va fan va du kan skriva men det har du alltid kunnat om man tänker tillbaka på våra dagböcker och sånt när vi var små.. åå tror du inte erat skitväder i gbg precis kommit hit nu så ja vill inte heller gå utanför dörren közz jenny

2009-01-12 @ 16:07:39
Postat av: sandra

heej

Ja rackans bajsväder. Hoppas inte det är piss idag, orkar inte gå ut med harry och barnvagn i sånt väder!



Klara pratade om att komma hit på fredag, men jag har inte pratat med henne sedan dess!



Kram

2009-01-13 @ 07:42:17
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test