Helgen!

Detta är typiskt mej.. antingen skriver jag hur mycket som helst. flera inlägg på samma dag, eller så skriver jag inget på hur många dagar som helst. Så här såg min helg ut iaf.

Fredag.
(fortfarande inneboende)
Jobba 8-12. Fick reda på att jag ska få en brukare till :) kommer upp i 75%. Skynda hem för att tvätta och städa. När jag skulle ner med tvätten kommer grannen in genom ytterdörren.. (negern som lever fan ovanför oss) Han ställer sej och väntar så att jag kan komma förbi. Börjar prata engelska med en jävla brytning.. glor gärnet.. han fråga vad jag hette och om jag skulle ner och tvätta. han var skit obehaglig.. jag går ner och fixar med tvätten.. när jag kommer ut STÅR HAN DÄR!! höll på at skita ner mej och blev ännu mera obekväm. han börja tjöta och säger att "you look very nice, you are cute".. då blev jag rädd och gick där ifrån.. skynda mej upp och låste dörren. ringde andreas och bad han att ringa johan så att fick komma hem.. vågade inte gå utanför dörren förrän han kom. sen fick han följa med mej varje gång. fortfarande obehagligt att gå utanför dörre.. speciellt om det e mörkt ute.. har alltid överfallslarmet i handen. borde kanske ta med pepparsprej :)... Iaf, sen kom jenny vid 8. vi drack lite grann och spelade tp. det var rikgit trevligt.. sen skulle dom börja brottas.. fick lite roliga bilder.. just det hela tvättmedelspacketet åkte ut på mitt nystädade golv.. det var mindre roligt.. sen var det nana sängen.. jenny började jobba 8 på lördan.

Lördag:
slappa. åkte och hämta jenny vid korsvägen.. käkade ElMaco!! (mmm).. hem snabbt och skynda sej att göra iordning oss.. vid 5 åkte vi till louise i linné. darck lite och sen åkte vi ut till NRJ-hallen i frölunda och spelade beachvollyboll.. fy fan va kul det var.. vi var 12 pers. jag och jenny gick in för det så in i helvetet.. jävligt irriterande på dom två fyllebrudarna om bara skoja bort det och var hur kassa som helst, och en tjej var bollrädd.. då ska man ju verkligen spela vollyboll.. or not!.. andreas hämta oss vid 21.. skynda hem igen.. duscha och fixa iordning oss.. sen kom fredrik och frizza. vi spela ölspelet.. bara det att andreas, johan och christian drack 7,3 och blev så jävla fulla.. så allt balla ur.. pinsamt.. så vi bestämde att åka in till stan, jag, fredrik och frizzan.. men jag tappade lusten.. så dom fick åka in själva.. så kan det bli ibland.


Söndag:
Slappardag om nått.. gick bara upp ur soffan när jag skulle köra jenny till tåget vid 5. käka pizza med oxfile och bearneisås.. mm gott!!

Måndag:
Jobba hela dan. var på en ny lägenhetsvisning i slättadamm... mycket bättre än den andra.. 2 walkin graderober.. gött!!

tisdag:
Ledig.. ska till mölndal sen och fika med sandra.. ska ev säga hej till min nya brukare..

pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test