I survived!

ja men det var nätt å jämnt!

Onsdag: Uppe med tuppen.. redan kl 7. Samling inne i skara 09:45... vissa personer var redan dragna då.. nämner inga namn, men det var inte jag iaf :) Bussen avgick 10 från skara och åkte till lidköping och plocka upp mera folck. Det blev 8 fulla bussar!! Våran partybuss och 7 bussar med pensionärer. Typ varenda jävel drack.. men jag och jenny var ju lite smarta. vi fatta ju att man inte skulle palla med båten sen. En kille spela så jävla cool och halsa öl efter öl med en såndär tratt. Efter halva vägen (arboga) spydde han som en kalv och decka sen i bussen.. vekling!!! ;) jag drack min första öl när det var ca 1½ h kvar tills vi var i stockholm. Annlände ca 16.00 och påstigning på båten började 17:15. så där stod vi och trängdes med miljardes folk. Alla hade tjöta om att kanal5 skulle vara där och filma. men så läste vi på info att dom skulle börja filma på torsdagen... gött, men samtidigt lite tråkigt :). När vi väl kom på båten var det till att bege sej till hytten. Fixa iordning oss och drog sen til funclub där det var välkomst-drink.. satte oss vid håkans bar (men han var ju inte där, gött, tål inte den jävlen).. sen ner till taxfreen. köpte på mej 1liter baccardi melon, koskenkorva peach, en limpa cigg och lite färdigblandade drinkar på pysburk. Sen var det fest!! käkade mat vid 21. världens godaste bearneisås och rostbiff. sen blev det fest i massa olika hyttar.. var välkomstdrinkar hos alla !! :) vi drog till karaoke-baren.. jävlar va vi sjöng.. hade så ont i halsen. där var det fest fram till 4. sen palla jag inte med.. blev lite dragen. träffa tony irwing. men vilken jävel.. tyckte synd om jenny för att hon var kusin med mig!! jennys svar.. Aa tyvärr!!.. subba ;) Stupa in i hytten och somna vid halv 5. Vid halv 8 väcker moster lena mej.. för då var det frukost!! lyckades fan ta mej upp... sen tillbaka.. decka igen.. lena väcker mej IGEN vid halv 12.. då skulle vi till taxfreen igen.. om man köpte öl innan kl.12 så körde dom ner det till bussen åt en. Så där köpte jag två flak, 1 liter konskenkorva, 1 limpa cigg igen och ½liter toffeelikör.. smaka kolasnören!! dumpa va det i hytten.. gick bort till kusinrobet.. då var det "frukost", men va fan.. hade ju redan käkat det.. men nä det var ingen vanlig frukost.. bestod utan baccardii melon och sprite!! haha!! då var det full rulle igen. upp till funclub.. köpte dinkar efter drinkar.. Baccardii strawberry daquire och PinaColada... första gången jag handla i baren. rökte cigg efter cigg och sjöng till massa abbalåtar. Vid 3 var det dax att packa sina grejer och bege sej på däck 7.. vid det här lagret kunde man alla deck utantill! :) 11 stycken!.. sen partybussen hem.. var fan mer drag från stockholm än var det var dit!! Fy fan vilken resa! blir en i mars igen.. nån som e på??!!


jo jag vill bara medge att jag fick med mej fel laddare till kamerna.. så nu väntar jag på annas och tinas bilder, så jag kan lägga upp lite här..


Ikväll e det 25-årsfest *3 i lidköping!


Over and out!!


Kommentarer
Postat av: sandra

Låter som ni haft jättekul på båten och resan!

Kan vi inte ses någon dag i veckan nu? Onsdag? Så kan du komma hit och så gör vi mat så får andreas när han slutar också! Fast anders slutar sent!



Puss

2009-02-01 @ 16:13:22
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test