lägenheten

http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3J0QD2D5VFAV3UFA

här är adressen till lägenheten som kan vara nått. klart det behövs göras endel. hela golvet skall bytas. badrummet och köket ska totalrenoverats... som ni kommer att se på bilderna.. Klara och jag har redan kommit fram till hur min walkin closet ska se ut :) den ska vara ljusrosa, kristallkrona i taket, en spegel, en liten pall som man kan sitta på när man ska prova alla skorna. pallen ska vara i trä som är guldmålat och så ska det vara en röd sametssitts, och så ska det ligga en stor fluffig vit matta på golvet :) haha hoppas det blir den nu bara!

Idag träffa jag sandra inne i mölndal. vi var uppe på kontoret och fikade. sen gick vi och tittade lite i affärerna. jag köpte en jeanskjol och ett par nya lila strumpbyxor. hoppas verkligen dom passar.. för nu har jag lagt över 300spänn på det!! Ångest!! och så köpte jag ett par skor för 99:-. helt överkomligt.. stackars sandra som måste ha så stora fötter ;)

Kommentarer
Postat av: Tony

... Ser bra ut! Frågan är bara vem som ska göra iordning allt..:)

Hoppas allt e bra med dig!!



Kram!!!

2009-01-20 @ 19:03:36
URL: http://nastbast.se
Postat av: Anonym

det fixar vi vettu.. andreas är ju snickare och sen så hjälpen hans svåger till med ganska mycket.. han är ju snickare co hamttläggare.. jag fixar min garderob.. viktigast av allt :) ses nästa helg

2009-01-20 @ 20:12:48
Postat av: sandra

haha din bajs. Nu vet ju alla att jag har stora fötter=)



Vad cool walkingcloset du ska ha=) Hoppas det blir den lägenheten!!



Kul att ses igår!

Nu får vi lobba för att Klara flyttar hittåt. Jag fixade nästan boxplatser till henne igår...



Kram

2009-01-21 @ 22:02:59
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test