MyDog och Park Lane

Klara och emelie plocka upp mej, vi åkte och käka och gick sen in på svenska mässan. Träffade Sandra och harry :) Åkte hem lite tidigare än klara och emelie, för jag skulle jobba.
Väl på jobbet blev jag på partyhumör. Ringde Stino och hon var på :)



Så strax efter nio dundrar denna lite smått fulla tjej in genom dörren :) Vi satt och drack i köket och tjöta. Riktgit trevligt. Sen kom tommy och hämta oss och körde oss in till Avenyn.

Gick in på Park Lane (gratis) och det var inte en kotte där typ. Men det hindrade ju inte stino för att ställas sej och dansa helt ensam :)

Sen dundrade in lite mera folk. Vid halv 5 ringde vi tommy, så hämtade han oss. var väll hemma vid 5.. Riktigt kul var det den kvällen...

Idag var jag och andreas ute och gick i 1h20min. SKÖNT!!

Kommentarer
Postat av: Christina

haha du skulles ett vem som landa på rompan när vi väl kommit hem.. =) Jag har så ont så jag skulle kunna dö nu.. =P man får ju hoppas att det inte var någon viktig del som gått sönder för jag kände hur det högg till (trots min lätts salongsberusning) Hur e det med dig då?? Satt igång o jobba igen..?? Puss o Kram

2009-01-05 @ 17:45:25
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lätta salongsberusing!! den var bra du ;) puss

2009-01-05 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test