Nyår

ja så lugnt som jag tog det denna nyår har jag inte tagit det sedan 2001. Men det var rätt skönt. Jobbade till 21. Kom hem och började med maten (som redan var förberedd). Fick hjälp av jimmie och andreas. Vi gjorde hasselbackspotatis med fläskfile och grönpepparsås och en skitgod sallad till det. Drack cider och jimmie drack grogg. Vid 23:40 typ gick vi bort till jennie och mikael. Stod och kollade på raketer, lyssnade på en nästan hysterisk jan malmsjö välkommna det nya året. Räknade ner och vid sista slaget skålade vi med AstiCinsano. Lite efter tolv traskade vi hemmåt igen, Livrädda för att få en raket i nyllet. Dom är helt galna här ute. Satte på en film och gick slutligen och la oss vid 3. Torsdan var ganska lugn. var ute och gick, handlade och åt god mat, om än inte bättre än gårdagens. Blev ju fläskfile och sallad över. Kokade ris och gjorde en rhode Island sås till.. så jävla gött.. eller vad säger du klara :).. sen dumpa jag av jimmie vid tåget och åkte och jobbade vid 18. Det var min nyår det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test