skaplig söndag

fick sovmorgon en timme i morses.. jävligt gött.. inte nog med det.. fick sluta 40 min tidigare oxå.. för min brukar var inte riktigt frisk... tur i oturen.. väl hemma blev det en riktig slappar söndag.. tjöta lite med syrran och kusin-emma . Andreas fixa maten :) blev så avancerat som spagetti och grillkorv.. hehe men det var gott. Åkte ner till skf och hyrde en film och köpte lite godis. Jag går på samma tabbe hela tiden när det gäller att hyra rysare. Hyr aldrig en rysa, om det inte en bra skådespelare med. Dom är alltid så förutsägbara. Andreas lista ut allt, innan det ens hade gått 30min av filmen. Imorrn är jag ledig.. ska försöka ta mej till gymmet.. ska kolla om det inte går något roligt pass :).. Ingen som är intresserad av en 5månader Pittbull?? min kompis måste sälja pga av tidsbrist... hör av er isf. Nä om man kanske skulle ta och gå och lägga sej.. behöver ju inte vara vaken till 12-1 varje kväll..

pussen

Om man vet att man kan ha gjort något fel, ska man inte försöka fixa det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test