vilken skitdag

ja, igår var det verligen en skit dag på jobbet. Hur jobbigt som helst. Jobbigaste var att allt upprepades hela tiden. Tusen tack för skjutsen mikael. Det var guld värt!! Väl hemma så satt andreas och hans komps och tönta sig. Dom spela xbox 360 och drack grogg. Så jag stängde in mej i sovrummet. Spela lite majhong på datorn, tittade på sexturisterna - thailand och lyssna på dem där ute. Fick naturligt vis vara chaufför. Men det finns alltid en liten baktankte bakom det... Nästa gång är det min tur att bli skjutsad och hämtad om jag har varit ute :) fast iofs har jag lånat bilen mycket till jobbet nu, utan att betala bensin. så det kanske jämnar ut sej :)

Idag har vi städat ut jule. Känns faktiskt väldigt skönt. Brukar gilla julen. Men i år var det inte lika kul. Kanske för att man inte har haft någon direkt julkänslan. Skönt att vara ledig idag. Jobbar bara onsdag och söndag denna vecka (plus i måndags). Imorrn är det tvätt som gäller på dan. På torsdag ska jag möta upp jenny vid tåget och hjälpa henna ut till mölndal (bonnen hihi) Sen ska vi väl ha myskväll på kvällen. Fredag är jag bjuden hem till Tiina. Sjunga sing star och en gå ut och dansa på Hard Rock. Låter jvligt kul. Men var ju ute i lördags. man kan inte alltid ligga på topp. Får se hur jenny gör. om hon åker hem på fredag eller stannar tills på lördag. Just det, ikväll ska jag hem till jenny och kolla på film. Undra vad vi ska välja hmm. Nu orde jag snart dra igång med maten. Börjar bli hungrig... Stino, du har förstört mitt liv. Kommer aldrig våga gå ut när det e mörkt. Speciellt inte i en mörk gränd ;) *Ss*

puss och kram

Can this be for real!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahah vart fan hittade du den bilden? Vad sökte du på? pervers e du!



Kram

2009-01-06 @ 23:52:38
Postat av: emma fransson

den pillesnoppen är inte å leka me du!!

2009-01-07 @ 11:20:58
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hahaha... nä du, den ska man passa sej för hehe!! jag vet inte vad jag sökte på.. hehe, men nu efteråt blir det ju lite pinsamt.. eftersom att folk måste tro att jag har sökt på den manliga könsorganet hahah!! men jag bjuder på den

2009-01-07 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test