Bilder

Idag är det måndag och jag är hemma i vånga. Åkte med familjen hem i söndas. Gött bakis efter en blöt hemmakväll med massa sprit från danmarksresan! Bara så att alla vet, så är det inte billigt att handla i Danmark längre.. var t.om billigare att handla på taxfreen på båten, iaf ölen.
Jag, jimmie och mathilda har precis kommit hem från lisch. Vart och shoppat för 800. Men nu har jag kläder iaf. Köpte t.om med chinos!! :)
Nu tänkte jag försöka ladda upp lite bilder från förra veckan.
Måndag:

Tisdag:

Onsdag:



Fredag:

Lördag:





Måndag:

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad är det för bild i mitten på fredagskorten?? Nått att slänga sprutor i??

Söt du är :)

2009-07-28 @ 14:06:56
Postat av: Anonym

den bilden från fredagen är tagen på en toalett i danmark. Man kan slänga sina användna kanyler där i!! Sjukt :)

2009-07-29 @ 13:31:32
Postat av: Nen

Ja fast de e ju även bild på en säckerhetsnål och rakblad och det har man ju med sig på dass varje gång =OS



Min moster dog i onsdags förra veckan min mamma hittade henne i rabbaten. Sen är det en annan grej men de kan vi ta separat...



Kyss å kläm

2009-07-30 @ 12:46:11
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: nathalie, andreas kusin.

Tack för komentaren!

Jättefin bild på dig och Andreas såg jag i bloggen också! Ha det jätttefint, saknar dig.

2009-08-04 @ 20:42:36
URL: http://nnaathaalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test