Full rulle!

Herregud, det är redan lördag. Det har varit full rulle hela veckan. Andreas lillasyster är fortfarande här och åker hem imorrn. Vi har badat, kollat på massa fotboll, klättrat upp på det stora berget här utanför. Såg hela gbg nästan. Igår var jag inne i stan och träffa min kusin Karl som var på semester här i gbg. Vi gick till babar, dit även Stino kom. Tjöta och drack några öl. Idag har vi inte gjort så mkt iofs. Så jävla dåligt väder. Vi åkte ut till bäckbol och fikade och kolla lite inne på Media Markt. Fick en för tidig födelsedagsfest av andreas. LIPS!!! yeesss! äntligen. Om ni kommr ihåg var det ju det som jag vann budet på på tradera och förde över pengar, men fick aldrig något spel. Men nu äntligen, ett år senare! SingStar, släng dej i väggen. Sjukt grymt spel. Så nu är alla välkomna hit att sjunga lite! :)

Nä om man kanske skulle ta och lägga upp lite klings ägglikörglass i en skål om mumsa i sej? ;)

Nästa vecka kommer mamma, t-j och kevin! :) veckan efter det blir det värmland i några dagar! :)

puss hej

                                 xbox-lips.jpg image by d4renb

Kommentarer
Postat av: Nen

Hallo darling har du tid för mig i veckan kanske? Kram

2009-07-20 @ 10:24:35
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test