!¤#?:£!!

det var ett gäng rejält nervösa personer som satt här i soffan förut. Där ibland jag själv och höll andan när det var sveriges sista spelare som skulle skjuta straffen. Allt hängde på Molin, så sätter han den i stolpen och england är vidare till final. Dom är så icke värdiga det!! Sverige lyckas vända underläget 3-0 till 3-3 i andra halvlek och totalägde matchen och så åker vi ut på straffar.. fy fan!!

Några killar drog och jag var så snäll och lät dom andra spela lite xbox. Eftersom att johan fråga så snällt :) "Linda, jag tycker om dej, linda. Tycker du om mej? får vi spela lite xbox?" haha då kunde jag ju inte säga något annat än ja. Är det det här som kallas respect elle? ;)
Fhv drar dom snart ut på stan så att jag i min ensamhet kan se färdig min film som jag påbörjade natten den 6 juni :)

Jag var chaufför förut och hade lite tid över innan johan var klar för att hämtas. så jag passade på att kolla in rean på Gina Tricot och hitta en supersöt klänning för 99,50. Den ska jag ha när vi intar high chaparall den 15-16 august. Vi boka den sista stugan igår.. wwiiieee Klara, nu behöver vi inte deppa för att vi inte kunde åka till chappen på midsommar!! :)

Har ni tänkt på en grej? detta är mitt andra inlägg idag. Oftast brukar det ju gå en vecka emellan (typ).
Men nu får det nog räcka för idag. Skall köra ut killarna och ta tv tillbaka. People, take a bow. I am the Queen!
Picture doc
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test