sjuk :(

var och bada med jenny i lilleby igår och lyckades bränna upp mej totalt. Så när jag kom hem åkte jag på solsting. Kroppn koka men jag frös, ont i halsen, mådde illa och fick feber. Så jävla surt, för vi skulle ju gå på lotta på liseberg. Skulle ju mött sandra oxå. Men det kommer ju mer måndagar, eller hur sandra ;)
Gick och la mej vid 18 igår och stensomna. Vakna efter nån timme. Fick blöta ner en t-shirt och ta på mej. kunde knappt lägga mej ner förrän det kändes som det brann på axlar, rygg och lår. Natten var något jobbigt. Iaf när alvedonen sluta verka och jag fick gå upp och ta en ny, ungefär varannan timme. Imorses när jag vakna var jag helt borta och mådde kast. Fick sjukanmäla mej. Låg i sängen fram tills 16 idag, med några få undantag när jag gick upp på toa och när jag tog en alvedon. Till slut fick jag panik och kände att jag bara var tvungen att komma ut. På med leggins och en långärmad tröja och ut och mötte jenny. Vi käka en sallad vid bäcken (men måde inte helt bra, så jag fick ta med mej halva hem) och sen tog vi en glass och spana på folk.Bla en snygging-polis! :)

Jenny: jag tror inte alla andra skulle tycka det med fruktsallad var lika roligt som du och jag tyckte. Så jag skippar nog att skriva det, mitt lilla äpple! :D


Kommentarer
Postat av: sandra

usch inte kul att brännan sig så. Solen tar ju som 17 nu! Man måste ju verkligen smörja sig nu för tiden. känns som att man inte behövde det när man var liten...konstigt!



vi får träffas en annan dag istället! Kanske i helgen? då är jag ledig!



Puss

2009-06-30 @ 21:40:50
URL: http://sandraochanders.webblogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test