6h shopping = nada

fredag:
Jag, jennie, jonte och stino åkte in till stan runt 12. Skit bra tid att åka in. Nästan inget folk alls. Vi började titta runt utan resultat. Till slut kände jag att det var helt hopplöst. Men jennie och stino peppa mej :) Gick bort till Fröken Olsson (eller Gretas) och käkade. Jag och jennie åt färsk pasta med kyckling i "mild"grönpepparsås och stino potatis och pörjolökssoppa, som mer kunde liknas vid linssoppa :) Efteråt blev det naturligtvis fika. Jennie kladdkaka och jag och stino halloncheesecake. Jennie gjorde det bästa valet!! sen var humöret lite mera på topp, så vi traska vidare. Efter nån timmes letande till så var jag tvungen att åka ut till backaplan. Jennie bestämde sej för att åka hem och stino hängde med mej. Det blev cubus, där stino hitta två tröjer och jag inget. Sen systemet. Andreas kom och vi åkte ut till mio i bäckebol. Stino var fortfarande med. Vi passade även på att gå in på Media Markt. Jag och stino köpte varsina filmer. Sen skulle vi möta upp tjejen vi köpt lägenheten av. Tog ju hundra år innan hon ringde. Men till slut så kunde vi komma och hämta nyckeln. Nu fick även stino se lägenheten, det lilla man såg i mörkret :) Var hemma runt halv nio på kvällen igen, och vad hade jag köpt? Jo ett halsband till alva och en gammal filmrysare från -58.. thats it!! Jag och antuu käka lite, sen stupa jag i säng.. Min fötter säger jag bara.

Idag har jag jobbat. Var faktiskt rätt kul. Vi satt ute i solen i 2 timmar. Lyssna på musik, drack te och rökte några cigg :) Efter det åkte jag in till stan själv och hör och häpna. Efter 20 min hade jag köpt mej en jacka, en klänning, en "aladdin"tröja, 2 nagellack och en väska. Helt sjukt. Jag ska nog egentligen gå själv när jag shoppar :) fast det e mycket trevligare att vara några stycken :) Tog lite bilder på kläderna. Men fick ta med mobilen, för jag har inte orkat ladda kameran. Så tänkt på att kläderna är lite snyggare i värkligheten ;)


Nu blir det snart duschen och kanske titta på robinson. Var inte igår man såg det programet!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test