Bombhot, 12timmars pass, prickar och xtra jobb!

På väg in till jobbet igår fick vi hoppa av i bellevue, tack vare att nån tyckte det var kul att bombhota gamlestan. Så jag fick stå där i den kalla blåsten i 70min. Jag räkna verkligen minuterna. 2 jävla xtrabussar kom under den tiden. Men det var ingen ide att ens försöka komma på, folk blir verkligen som galna när det händer nått sånt här. Sen rullade äntligen vagnarna och jag blev bara en timme sen till jobbet :/. Fick jobba xtra både i måndas och igår. Så hade jag kommit som jag skulle till jobbet igår så skulle jag har jobbat 12 timmar, nu blev det bara 11 ;)

Prickarna vill int ge med sej. Ringde vårdcentralen igår, men dom hade ingen tid till mej denna veckan, men hon sa att det lät som värmeutslag eller soleksem, så nu smörjer jag med hydrocortison. Hoppas verkligen det hjälper.
                                                    
Fick förfrågan om jag ville stå som xtra-personal hos en brukare som försvinner nu. Eller byter till privat rättare sagt. Det e ju aldrig fel med lite extra pengar :)

idag är det visning på lgh igen, och det ser ut som fan! men jag känner att jag inte har nått lust att storstäda nu när vi snart ska flytta ändå. Fick skura toan lite snabbt bara :) Ikväll e det jobba som gäller.

OM man kanske skulle ta och käka lite frukost ..

laters


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch då de ser otrevligt ut de där. Kliar de med? Hoppas de e borta tills på lördag. Kram

2009-03-25 @ 16:02:36
Postat av: Anonym

det kliar bara när jag smörjer på cortison, men verkar som om det börjar försvinna, lite iaf :)

2009-03-25 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test