Helgen

Fredag:
Jobba 8-12.. lyckades få biljett till x2000, så jag var i skövde extra tidigt, vilket var toppenbra. Dom hade ju ingen gåstol på BR, fick åka ut till babyproffsen och där hitta vi en jättefin. Hem till vånga och kork upp vinflaskan :)

Lördag:
Massa förberedelser inför dopet 14:00. Alva skötte sej jättebra. Men fan vilka spagettiarmar jag hade efter att ha stått och hållt henne i 40min, nu har jag träningsverk. Hem till johannas föräldrar efter dopet. Åt exotisk planka med potatisgratäng.. mmmm.. drack några öl. Sen hem till mamma igen. Fick 1liter Baccardi melon av T-J, gött som faen. Satt i min ensamhet och drack några drinkar. Jonas kom och hämta mej och vi åkte hem till dom i kvänum. Massa folk. Drog till kronan i vara med mickaela, sebbe, evelina och anna. Hade inte varit där på 4år, men jag hade verkligen inte missat nått.. samma inredning och samma folk. Träffa Sara Bejarp. Hemma igen vid 3 (eller 4 blev det egentligen då) Fyllemat som bestod av 2 mackor med brieost och orstbågar med en äcklig dipp som jag blanda ihop med löksoppepulver, vitlök, salt och svartpeppar... men den gick ner ändå. Titta på film (med ett öga öppet hehe) Döden klär henne.



Söndag:
 småbakis. Jag och T-J fixa värsta brakhamburgarna. Min betsod av bröd, hamburgare, sallad, dressing, ketchupe, tacosås, ost, tomat, nachochips och bacon. Hem med tåget 17:50, var i gbg 19. Hem till ett bombnedslag, vägrar göra nått i denna lägenhet. Känns som om det inte e nån idé.

Idag måndag e det jobb och imorrn kommer jenny. Då ska vi ut till den nya lägenheten och slipa golv och riva tapeter :/

Just det, den gamla klädaffären i edsvära har blivir McDragen´s drive in Live Stripteas.. med både manliga och kvinnliga stippor.. helt sjukt.. Öppet varje dag. Tjejer, ska vi åka dit ;) Klara e på iaf haha

over and out!

Kommentarer
Postat av: sandra

vad kostade gåstolen nu då?



puss

2009-03-30 @ 22:19:12
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test