Helgen!

Fredag:

Storhandla med jenny G. Sen hem och mös med tacos och film.. bara vi två :)

Lördag:

Partydagen. Blev lite andringar i planeringen. Åkte ut till fredrik på hisingen. Där var daniel och frizzan. Tjöta massa skit och drack min baccardi melon.. gott!! Tittade även lite på melodifestivalen. Runt 22 tiden kom stino. Skönt att det kom en tjej. Även fast vi hade det jävligt trevligt innan oxå. Men man behöver ha med sej min en tjejkompis. Vi gick till ritz där det var sjukt mkt folk. Drack några öl och tjöta. Sen gick jag, stino, daniel och frizzan vidare. Fredrik stanna kvar. Vi hamna på rose and crown den sista timmen. Betydligt mindre med folk och man kunde  få plats att dans :) Sista anhalten för kvällen blev BK sen hem till kortedala. Nana kudden.


Söndag:

Bakis. Åkte in till stan vid 2. Köpte 2 bh:ar och massa nagellack. har fått dille på det! :) sen mötte jag jenny och vi åkteut till friskväderstorget och kollade på ett um som jenny hade hittat på blocket. Var två svenska tjejer som hyrde ut ett rum i sin 4:a. Det var bara n utan tjejerna som var hemma. Ho var supertrevligt och det vekade verklin skitbra. Relativt nära till mej sen :) Vi var nog där en timme och tjöta om allt möjligt.. fanns inget stopp. Det hade varit några till och kollat på rummet, men dom skulle höra av sej senare på kvälln, och det gjorde hon. Jenny fick rummet!!! Fan va kul!! Per nu väntar vi på dig! ;)




Ny vecka igen.. idag jobbar jag 13-21.. *pussst*

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test